Co si můžete pod touto prací představit? Budete v oblasti PERSONALISTIKY obhospodařovat pracovní smlouvy nebo koordinovat nábor zaměstnanců a stážistů. Nedílnou součástí práce je samozřejmě i péče o KANCELÁŘ, tedy budete produkčně zajišťovat důležitá setkání organizace, komunikovat s dodavateli a úřady a v neposlední řadě taky udržovat v příjemném chodu společné pracovní prostředí nebo vítat návštěvy. Protože jsme celosvětové hnutí, je součástí práce i KOMUNIKACE s dalšími pobočkami a centrálou Amnesty.
Proto hledáme TOHO/TU: …KDO ZNÁ ÚSKALÍ CHODU KANCELÁŘE… milý, komunikativní člověk s příjemným vystupováním, který se rád zapojí do naší společné práce za lidská práva a bude důležitou součástí a velkou oporou týmu ….KDO VYŘEŠÍ… hodí se organizační a komunikační dovednosti, schopnost rychlého a pružného jednání, dovednost zvládat různorodé agendy, někdy i pod časovým tlakem, a schopnost předvídat problémy a potřeby…KDO NASLOUCHÁ… ceníme si otevřenosti, schopnosti naslouchat, znalosti angličtiny slovem i písmem, zájmu o hnutí Amnesty International
Co od nás můžete očekávat?
– Smysluplnou práci v zázemí renomované mezinárodní organizace
– Prostor pro seberealizaci
– Možnost ovlivňovat vlastní pozici a hrát důležitou roli v pozitivním dopadu organizace
– Školení a podporu osobního rozvoje
– Milý a přátelský tým kolegů, neformální prostředí
– Hlavní pracovní poměr na 0.6 úvazku
– 25 dní dovolené, sick-days, Multisport kartu, jazykové kurzy za zvýhodněnou cenu, odpovídající mzdové ohodnocení
V pražské kanceláři se pohybuje cca 15 – 20 lidí, kteří jsou přátelští, pozitivní a vědí, proč dělají právě tuhle práci.
Pokud vás pozice zaujala, pošlete svůj životopis a stručný motivační dopis na adresu mark.martin@amnesty.cz do 23. 2. 2020.
V předmětu e-mailu uveďte „Asistent/ka kanceláře“.
Amnesty International Česká republika
Kodaňská 46, 101 00 Praha 10
www.amnesty.cz