Co si můžete pod touto prací představit?
Budete v oblasti ÚČETNÍ AGENDY odpovídat za přijaté a vydané faktury, hlídat účtování nákladů a výnosů a vést účetní agendu pro jednotlivé granty a samozřejmě budete v úzkém kontaktu s externí účetní.
Nedílnou součástí práce je pak i řízení BĚŽNÉ FINANČNÍ AGENDY, jako je vedení pokladen, zpracování cestovních příkazů a další hotovostní transakce.
Měsíčně a kvartálně budete zpracovávat REPORTY pro správní radu a centrálu v Londýně, případně vedoucí jednotlivých projektů podle specifických požadavků.
Protože jsme celosvětové hnutí, je součástí práce i KOMUNIKACE s dalšími pobočkami a centrálou Amnesty.
Proto hledáme TOHO/TU:
…KDO ZNÁ ÚSKALÍ CHODU KANCELÁŘE…
milý, komunikativní člověk s příjemným vystupováním, který se rád zapojí do naší společné práce za lidská práva a bude důležitou součástí a velkou oporou týmu
….KDO VYŘEŠÍ…
hodí se organizační dovednosti, pečlivost, systematičnost a schopnost dotahovat své projekty, schopnost rychlého a pružného jednání, dovednost zvládat účetní agendy, schopnost předvídat problémy a potřeby
…KDO NASLOUCHÁ…
ceníme si otevřenosti, schopnosti naslouchat, znalosti angličtiny slovem i písmem, zájmu o hnutí Amnesty International
Co od nás můžete očekávat?
-
smysluplnou práci v zázemí renomované mezinárodní organizace
-
prostor pro seberealizaci
-
možnost ovlivňovat vlastní pozici a hrát důležitou roli v pozitivním dopadu organizace
-
školení a podporu osobního rozvoje
-
milý a přátelský tým kolegů, neformální prostředí
-
25 dní dovolené, sick-days, Multisport kartu, jazykové kurzy za zvýhodněnou cenu, odpovídající mzdové ohodnocení
V pražské kanceláři se pohybuje cca 15 – 20 lidí, kteří jsou přátelští, pozitivní a vědí, proč dělají právě tuhle práci.
Pokud vás pozice zaujala, pošlete svůj životopis a stručný motivační dopis na adresu mark.martin@amnesty.cz do 20. 12. 2019. V předmětu e-mailu uveďte „Finanční a účetní podpora“.
Amnesty International Česká republika
Kodaňská 46, 101 00 Praha 10